fredag 8. mars 2013

Fotografisk sjanger, bildeserie.

Da har vi jobbet med å lage en bildeserie på seks bilder. 
Jeg hadde noen problemer med å starte, da jeg var veldig usikker på ett tema. Jeg hadde altfor mange ideer! 

Det endte dog med at jeg brukte hesten min som motiv, noe som fungerte greit for min del, (selv om jeg synes han er utrolig stygg med vinterpels, haha).

Jeg tok utgangspunkt i fotografen Darlene Wholart, som er en heste fotograf. Hun har noen interessante bilder, og har forskjellige underkategorier. Jeg valgte å ta Eguine Detail, som er en av de underkategoriene hun har gjort.

Her er noen av bildene hennes som jeg tok utgangspunkt i:

















Jeg tenkte at jeg skulle prøve å få fram personligheten til hesten min, noe som jeg synes vistes ganske godt egentlig.

Her er mine eksempler:































































































Dette var serien min på seks bilder. Jeg må få si at jeg er ikke verdens beste med kamera i hendene, så jeg er egentlig ganske fornøyd med resultatet.


Foto innstillinger: Blender f/5.6, lukkertid 1/160sek, brennvidde 55mm og ISO-800.



-Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar